söndag 22 augusti 2010

Nu går flyttlasset!

Ojojoj, vilken dag! Vi har snickrat, målat, sågat, sytt, städat, plockat, lekt
(jag kan rabbla hur länge som helst)... men framför allt flyttat in!

Sista semesterdagen och barnen har äntligen fått sitt Bushus!


Några saker återstår bl a takshingel + lite annat småfix


Här får man göra som på torpet, diska ute


Välkommen in...


Köket hittar ni rakt fram, fika till vänster och läshörna till höger.

  
"Less is more"... Nix inte i ett Bushus!



Härlig rymd va?


Egentligen skulle väl detta vara slutet för denna projektblogg.
Men jag har fortfarande idéer som jag gärna delar med
mig av så det kommer säkert några inlägg till.
Ett Bushus blir ju aldrig klart :)

Hoppas ni fortsätter kika in då & då!

5 kommentarer:

  1. Men jissess va fint det blir!

    När är det invigningsfest? Elsa undrar...

    Kram, Cecilia

    SvaraRadera
  2. Åh så himla FINT!!! Helt underbart!
    Jag vill ha! Jag vill haaaa! :D
    Ska visa den här bloggen för alla jag känner, särskilt mitt barns mommo & moffa som planerar en lekstuga hos dem för barnbarnen! :D

    SvaraRadera
  3. Förresten, har ni gjort muuminstolarna själv eller vars har ni hittat dem? :)
    Mvh Therese

    SvaraRadera
  4. Hej Therese

    Kul att du gillar vårat bygge!
    Stolarna tillverkas av Små Möbler (www.smomobler.se), du kan säkert kontakta dem för information om återförsäljare.

    Mvh
    Unni

    SvaraRadera
  5. åh vilket superfint lekhus! vad duktiga ni är! Antar att barnen trivs bra! :)

    hälsningar Elenor

    SvaraRadera

Ta dig gärna tid att lämna en kommentar!